11 content ideeën hoe een verhuisbedrijf goede content kan realiseren

Voor verhuisbedrijven is het erg belangrijk om online gevonden te worden, daarom is het belangrijk om online een groot marktaandeel te creëren. Om die web searches en clicks te winnen, zijn er een aantal dingen die verhuisbedrijven kunnen doen. Het publiceren van regelmatige blog content is een van de belangrijkste acties en kan resulteren in veel meer organisch zoekverkeer.

Om u te helpen uw blog actueel te houden en u wat inspiratie te geven, hebben wij van Alpha ICT 10 blog content ideeën voor verhuisbedrijven.

1. Schrijf een artikel over uw top SEO zoekwoord

Dit is de meest voor de hand liggende en vertegenwoordigt de gemakkelijkste overwinning. U kunt ofwel een pagina op uw website of een blog post wijden aan dit onderwerp. Hoe dan ook, moet u bereid zijn om vast te stellen dat u expertise in uw gebied, dus kies de top SEO term en aan de slag te schrijven over het.

Wanneer we zeggen “top SEO term,” maken we een paar aannames. De kans is groot dat de meest populaire (en net als de meest concurrerende) zoekterm die mensen gebruiken is een of andere combinatie van “verhuisbedrijven + (uw stad of gebied)” of “verhuizers + uw gebied.” Bijvoorbeeld, “verhuizersbedrijf leiden.”

Door over dit onderwerp te schrijven, geeft u de zoekmachines iets om te herkennen en vergroot u de kansen om op die #1 plek op de zoekmachine resultaten pagina (SERP) te komen. Maar waar moet u over schrijven? Praat over de verschillende buurten in het gebied en dingen die uniek zijn voor uw stad of stad. In San Francisco, zou dat kunnen betekenen schrijven over het parkeren van verhuiswagens op heuvels, over de nabijheid van het hoofdkantoor van technologie bedrijven, of het bespreken van de verschillen in de verschillende eclectische buurten rond de stad.

2. Publiceer een lijst met verpakkingstips

Als u blog inhoud schrijft omwille van SEO, hoe meer relevante inhoud u publiceert, hoe beter. Artikelen die tips bevatten over het verhuisproces zelf kunnen uitstekend zijn om herkend te worden door de zoekmachines.

Hoe in te pakken als voorbereiding op een verhuizing is iets dat voor de hand ligt, vooral voor een verhuisbedrijf. Voor de meeste mensen kan een verhuizing echter een moeizaam proces zijn. Elk inzicht, snelkoppelingen of tips die u kunt geven kan helpen om vertrouwen op te bouwen bij potentiële klanten en ze langer op uw website te houden.

Het beste van alles is dat u advies kunt delen dat u helpt uw werk gemakkelijker te maken als het op de verhuisdag aankomt. Het artikel kan dienen als een referentie waar u nieuwe klanten naar verwijst, om hen te helpen zich voor te bereiden op de grote dag. Vermeld dingen zoals:

  • Hoe ze hun artikelen moeten inpakken voor een veilig transport
  • De vorm, grootte en het gewicht van de te gebruiken dozen of verpakkingsmaterialen
  • Hoe om te gaan met moeilijke voorwerpen zoals antiek of kunst
  • Hoe deuropeningen en trappen op te meten voor grote voorwerpen

3. Benadruk de voordelen van uw proces

Er zijn waarschijnlijk verschillende verhuisbedrijven die concurreren voor marktaandeel in uw regio. Wat maakt uw bedrijf anders? Een artikel over de specifieke voordelen van het werken met u kan klanten helpen beslissen om bij u te boeken.

U kunt een aantal dingen opnoemen die u helpen om u te onderscheiden:

  • Uw jarenlange ervaring
  • Het aantal verhuizingen dat u in de regio hebt uitgevoerd
  • Uw verzekeringspolissen en dekkingsvoorwaarden
  • Uw verpakkingsmateriaal en bescherming van waardevolle goederen
  • De garanties die u biedt als onderdeel van uw service

software voor verhuisbedrijven, moving leads, adverteren voor verhuisbedrijven, marketing voor filmbedrijven, hoe start u een verhuisbedrijf, verhuisbedrijven

4. Eigenschap een lid van uw team

Dit idee is geweldig voor een aantal redenen. Voor een, een functie over een lid van uw team kan betrekken meer storytelling en zou een interessant leesvoer. Een verhaal over een interessant of lang dienend lid van uw termijn is meer kans om te worden gedeeld op sociale media en het genereren van meer pageviews als gevolg.

Bovendien kunnen uw teamleden er trots op zijn om op deze manier in het zonnetje te worden gezet, en het zou kunnen helpen om meer loyaliteit tussen uw teamleden en het bedrijf te stimuleren.

5. Doe een Walkaround van uw vrachtwagens

Wanneer mensen op zoek zijn naar een verhuisbedrijf, is een van de vragen die ze vaak stellen wat voor soort vrachtwagens u zult gebruiken voor de verhuizing. In plaats van alleen een paar foto’s van uw wagenpark, ga in op de details.

Samen met foto’s, kunt u het interieur van de vrachtwagen en alle andere hulpmiddelen en materialen die u gebruikt laten zien. Dingen zoals krimpfolie, dollies, verhuisdekens, en zelfs gewoon de netheid van uw vrachtwagens. Het zal klanten helpen de ervaring te visualiseren, en het kan hen ook voorlichten over de verschillende opties voor de vrachtwagenformaten en gewichtsklassen die beschikbaar zijn.

6. Plaats een getuigenis van een klant, of meerdere

Vraag uw klanten om feedback en getuigenissen wanneer een verhuizing is voltooid. Klantenbeoordelingen kunnen een belangrijke factor zijn bij het aantrekken en behouden van nieuwe klanten. Indien mogelijk, vraag een volledige getuigenis van een klant (of meerdere) en publiceer ze als een artikel.

logo

Contact Info

Bereikbaar op doordeweekse dagen van:

9 uur t/m 17 uur

Weekend dicht

Copyright 2020 ALPHA-ICT ©  All Rights Reserved